onsdag 8 juli 2009

Kafferep å griseprat!

En extremt lugn dag, med kafferep hele dagen å en lugn avsluttning med prinsen på kvelden! Var ner til mamma en tur på førmiddagen å hon surrade i tel med venninnen sin som sammen med sin man fått utländska namn siden USA-besøket var hit. De heter Lisbeth å Lennart, men USA-gjestene ville hilse å takke Elisabeth å Leonard før at de fått besøke deres fjøs. Ha ha ha...ikke alle som fått internationella navn. Kan va bra å ha om man skall ut å rese. Drakk en snabb kaffe innen mine jobbarkompisar, Marita å Sandra, kom å drakk kaffe. De hade med seg blæbærs kake å vanilj is, blei mye blåbær med mine muffins, men vi jevnet ut det med jordgubbar til isen. Men alt førsvant i alla fall å ca halv två reste de før at Sandra sku begynne på jobb kl tre. Ca halv tre dykket Christine opp å det var å sette på kaffetrakteren igjen. Kafferepet var ikke slutt som dere forstår, men det var her som grisepratet begynte.....fysj! Vi har samme dårlige humor som lett strekker seg unner beltet. Trur ikke at vi kan ha en seriös konversasjon, i alla fall ikke så lenge :) Lykkets nesten helt å overtale henne å bli med på dans på fredag, sku va kul om ho blei med. Fredag Sandviken å lørdag Toppfesten, blir nok en bra helg! Gleder meg!


På pc:n sjunger Nanne Grønvall "Vem som helst", å den er egentlig ganske klockren på meg, før jeg er veldig kresen å tar langt ifra hvem som helst. Men nu er jo Han på Näset ikke hvem som helst, trur jeg ;) Det som skiljer sangen fra meg er at han drømprinsen i sången nobber henne, men det skall jo Han fra Näset ikke gjøre. Hvorfor skall man ta hvem som helst, hvorfor skall man ta hva som helst? Man skall jo bare nøje seg med det beste, ikke ta noen bare for å ha noen.
"-Om man inte får den man elsker, så får man elsker den man har" = Bullshit! Har gjort det, å det er i lengden ikke så kul....men ett tag går det at inbille seg at man er forelsket, men bare ett tag, i alla fall for meg.... Vill jo at det skall være på riktigt...men det er lett å låte seg lures av følelser. Akkurat brend å sviken, så er det lett å ta feil på kjærlighets kjensler å sårede kjensler. Det er lett, men man må kunne stå for det, stå for det man gjør! Jeg gikk vell kanske in for fort i et av mine forhold, å hadde nyss blitt sviken å brend. Da var han bare der, forelsket i MEG! Akkurat hva jeg trengte da....men idag hadde jeg kanskje ikke ens prøvet. Følelsene må jo liksom finnes der, i vissa situasjoner trur man dei finnes der, men egentlig gjør dei ikke det. Leste en artikkel om en undersøkelse som noen hadde gjort, der man fått fram att en adrenalininjektion, som fick hjärtat att slå lite snabbare, i kombination med att försökspersonen presenterades för någon som bara var lite attraktiv, kunde åstadkomma samma känslor som de som uppstår när man blir förälskad. Det stod vidare i artikkelen at en annen undersökning visat at en sårad å sviken person presenterades för någon som bara var lite attraktiv (samme som den andre undersøkningen) kunde framkalle følelser som vid førelskelse. Det er ganske skremmende, men man går stärkt ur hver motgang. Å nu er jeg stärkt å har siktet instillt på noe ant, noe ant som er utrolig kjekkt... Hur kom jeg in på dette nå, jo det var jo Nanne Grönvall. Snakke om å tappa tråden.... Må nok brenne en cd med bla. den låten å "Alla flickor" med L. Bengtzing, "I natt i natt" med Black Jack, "Många karlar, lite tid" med N. Grönvall. Må jo komme i rett sinnesstevning... Å så var det jo det at ikke håpe for mye, for at man ikke skall bli så skuffet. Bedre å bli overrasket :) Nu blir det en stund i tv-sofaen å titte på skrik-tv innen bedden kaller. Prinsen blei forresten super lykkelig da jeg i morges bar opp täcket/dyna å kudden til soverommet. Vi har bott i gjestrommet under den verste solperioden, det er nemligen ca +30 C i soveromet å +13 C i gjestrommet. Ikke svårt å velge da... men prinsen har ikke likt omorganisasjonen uten gått opp for å legge seg hver kveld, å blitt besviken da vi lagt oss nede. Men ikveld skall han få vräke ut seg hur mye han vill på sin side, men vill alt som oftest ligge på golvet. Head ööd!

"Humorn är själens solsken" / Edward G. Bulwer-Lytton

"Det sätter en extra krydda till förälskelsen, att man tycker om pojken man är förälskad i." / Clark Gable

"Hoppet är en bra sak -kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig" / Stephen King

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar