måndag 13 juli 2009

Problem som består....

Bakis å skakis! Kjente meg mer bakis i morges enn hva jeg gjorde igår...det er litt merkelig, men det sier kanske noe om hvor bra fest det var! Har ikke vært på så bra fest siden tiden på Evenstad, ja foruten festene på Slottet Morgonstånd. Jeg har vært nede hos mamma idag å egentligen ikke gjort en drit! Utrolig skjønnt å bare ikke gjøre nått! Mamma å pappa bjød på middag, eller hadde vell egentlig invitert meg selv.... Siden insåg jeg at det var dags i rydde opp i arkivet litt, det er ikke alltid en fordel å kjøre løsblad system. Under tiden smset jeg med Persson å vi prøvde å räte ut en del "problem" fra festen, å om vi kunde løse problemen på Fäviken i stede. Det er egentlig svårt, å vi burde få rätside på det nu å slå det ur tankene, men det er ikke så lett. Klart vi kan jo alltid drikke en masse sprit å glemme problemen, men sprit løser inga problem, men det gjør fan ikke mjølk heller. Så jeg tok å skiftet å gav meg ut for å løpe. Kanskje kunde jeg springe i fra problemen, men det gikk ikke... Men jeg fant meg en ny runde som gikk gjennom skogen å som var så deilig å springe i. Var lett å slippe tankene frie der du gitt! Såg noe bilder på facebook som Tim, en kompis, tatt da dei var ute å paddlet på Hårkan i helgen, det såg så herligt ut!!!! Bare tanken på att solen begynner å gå ned, å man glider frem i tysthet, det enda man hør er det stilla vattenskvalpet från åran som bryter vattenytan gjør at man vill vare der!!! Enda forskjellen er att når jeg gjør det så smeller det å det flyger ankor/ender åt alle håll å det blir tyst igjen. Men som omveksling ttrur jeg at jeg skall smussle meg med i en kajak da de skall paddle neste gang. ;) (Kan dokk hende jeg er litt for stor.....) Får jeg det Tim, orker ikke vente til høst-jakten? Sanna kom etter at jeg hadde sprunget så vi satt å surret til Bjarne kom å dei sku dra hjem. Nu er det sussilull å håpe på at jeg løser problemen under natten! Shubha raatri!

"De kortvariga snedstegen är alltid de bästa" / Molière

"Sött är den syndiga kärlekens smak" / Isländsk ordspråk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar