torsdag 16 juli 2009

Haft besøk av Tor, Mjölner och Jess!

En salig blandning kan man si, å Jess var det absolut beste besøket! Jess er en person som alla sku kjenne å sku ha rundt seg, ho er omtenksom, snill, har humor, er intelligent, rapp, søt å er alltid å lita på. Men fremfor allt, så er ho en av de beste venner man kan ha! Lukas ska virkelig va redd om ho! Vi satt å pratet om gamle minnen å om framtiden osv. Att det er konstigt att det nu skall bli giftemål i morgen, at Han (nämnd tidligere) skall gifte seg, med noen som er så mye yngre. Jess er den som førstår meg der, presis det med att känna fast man inte vill! Det er bare så, alla sku ha en venn som Jess! Innan Jess kom så var jeg å mamma ute å fin åkte å tittet, bland annat så kjørte vi forbi der mamma vokste opp, der momma bodde frem til ho gikk bort. Så ledsen for mammas skyll att ho inte kan besøke barndomshemmet mer, sku ikke va så om allt gått rätt till. Vi stannet nede vid Landösjön, det känns konstigt flygit i magen då jag hör Landön; -Karin vet du varfør? så Prinsen fick bada och mamma, jag och Max gikk i vattenbrynet och plokkade fina stenar. Siden vi snurret rundt hela Offerdal blei det räkmacka å kaffe innen Jess sku komme till mig. Tor å Mjölner kom samtidigt som Jess, å himlen var kolsvart. Påtal om kolsvart, så finnes det vissa jeg irriterer meg å blir grundigt forbannet på som lover å lover, men det blir ikke noe av det! Det er ikke en som ska ansvare før at man skall ses, men det virker så! Det blir helt ant da båda engasjerer seg, som med Malin som jeg skall møte i morgen, vi har vell sagt en million gånger att vi skall møtes å att ho skall komme hit, men det passer ikke å blir ikke av. Så sa vi bare att NU ses vi på fredag, då må det passe!!! Ja å då gjør det det, så i morgen skall vi spise lunsj sammen. Ska bli så kul! Men då kräver det ju som sagt att båda engasjerer seg, å så er det ikke med alla, å det er så jävla jobbigt! Tilslutt ids man ikke spør lengre.... Men siden skall det sies at det er forskjell på gamle å nye venner! Gamle venner er gamle venner som består!
Men jeg har fortsatt ikke fått in nå tips om hur man skickar en dinosaur til Norge, å hva man skriver. Tenkte at om jeg setter in en bild på den, så ser folk at det er ikke kødd ;) Greien er vell kanske den att jeg ikke er 100% sikker på att Lars vill ha den, men jeg trur det ;) (Veit du tål en spøk Lars). Men nå kan alle se at det er en dinosaur, ingen stor, men det er dokk en dinosaur! Man kan leie den om man vill, men det er veeeeldigt dyrt, men det går! Nu skall jeg nok ringe Persson å høre hva ho trur om sinnes-symptomen idag! Men läste en så kul inledningsreplik, som bør kunne fungere som en raggningsreplik: "Kan jag få låna din mobil, jag har lovat att ringa min mamma då jag hittat min drömprins". Bra va!? Ciao!

"Tro på den som lovar minst, då blir du minst besviken" / Bernard M. Baruch

"En vän är den som vet allt om dig men ändå tycker om dig" / Elbert Hubbard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar