söndag 12 juli 2009

En superhelg, seint at glemme!

Wow, wow! (Ikke hundskall). En superhelg, først dans på Sandviken å siden Topp-fest på Almåsa! Jeg, Persson å Markus forsa her innen limoen kom å hentes opp oss. Det var allerede drag da vi kom opp på toppen, å det var til å besøke "hemlig huset" direkt. In å kjøpe pils, å Ständut Black spelade redan för fullt å folk dansade å hoppade fremfør scenen. Vi avvaktet ett tag innen vi å hoppet fremfor scenen. Det trengte en extre pils, å Per Axel var en gentleman å bjöd både meg å Karin på pils. Siden bar det av mot scenen å det blei ett skikkelig drag der, det tok heilt av å folk stod på bord å benker å danset med alle! Folk var helt gale, inkl meg å Persson, å man danset med noen man ikke møtt tidligere, med de man kjente å folk släppte helt sine hemninger, å noen klinte mitt bland oss andre uten å bry seg. Alla sjöng å det var sikkert mange som ikke hadde røst idag, jeg var en av dem der røsten var litt hesere. Når Ständu Blakk spelade Alexander Rybacks "Fairytale", for å si da dei spiller Jamtlands sången, da tok det virkelig heilt av! Så kul!!! Det var mange gamle bekante å man hadde ønsket at kvelden aldri sku ta slutt, men det gjorde den....dessverre! For mange, har ikke sagt at jeg er en av dem...., skjedde det sikkert ting som ikke bør komme ut, så det finnes bare en ting å si å si for å minke på skillsmisse statistikken: "What happens on Topp-festen, stays on Topp-festen". Å det er nok mange glade for ;) Nu ladder sikkert alle for å dra på Fäviken helgen den 24-27 juli! Trur Fäviken er et slik sted som Topp-festen, "What happens...." Trur det er lett så da folk drikker massevis med pils å stevningen er superbra! Folk blir litt gale! Man lever bare en gang, så folk må lette på sine prinsipper litt. Kanske ha noe stopp, for at angsten ikke skal vise seg neste dag! Blir jo lettere å lette på prinsippene etter noen pils, men jeg er ikke utidig i alle fall (mange er jo det, fysj!), bare veldig gla å framåt, så der passe fin-full :) Folk tapper lett hemningarna, å mange våkner sikkert med angest dagen etter. Når jeg drikker, så drikker jeg ikke mer enn så jeg husker etterpå! Sku ha mer angst hvis jeg drukket så jeg fått en black out...har aldri provet å kommer aldri til å prøve, for jeg er sikker på at jeg sku kunne sovne på biljardbordet eller så...Har ikke gjort det, men det fantes noen på skolen som strippet, aningen verre, da han blei full. Han hadde alltid angst dagen etter, men gjorde det i alla fall dagen på neste fest. Oavsett om man kommer ihåg vad man gjort, å ikke har det minste angst for noe, gjør det så jævla ont å få høre at man er ett dårlig menneske. En isident som skedde igår ledde til at en venninne tykker jeg er en dårlig å hemsk person. Det er bare det at det skedde ikke noe, ikke noe! Det er jo før fan ikke straffbart å snakke med noen! Dessuten så rørte ikke situasjonen å samtalen henne i det hele tatt!! ARG! Oavsett hva ho synes eller ikke så anser jeg att det er helt lov å snakke med noen som er opptatt, hvilket det hele dreide seg om, vi snakket.
Men idag når jeg våknet så kom Persson å fika å vi surret om kvelden som var, å enades om at den var heilt konge!! Nu har vi Fäviken i sikte, men först er det dans på Sandviken neste fre! I'ha!

"Alkohol tar bort hämningarna - som den rädda lilla musen som blev full och skakade sina morrhår och skrek: Hit med kattjäveln nu!" / Eleanor Early

"Bättre att ångra på något man gjort än och ångra på att man inte gjorde det!" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar