tisdag 7 juli 2009

Jeg + mote = dårlig kombinasjon!

Tenkte at det er på tide at jeg skaffer meg noe nytt, gjerne med litt farge i. Ettersom mamma sku in til stan blei jeg med, med store forhåpninger at finne noe. Men trur du jeg fant noe? Nei, for inget passet, varken i smak eller størrelse. Må jo være dverg-pygme eller en rysk modell stl null for å komme i dem. Ikke ens lønt å teste...fant litt ant, men var skuffet at jeg ikke fant noe som helst. Men jeg fant bursdagsgave til både Stian å Tom, det var....nei det kan jeg jo ikke si hvis dei leser dette. Men jeg kan si at jeg er meget fornøyd over gavene...he he he.... Ventet på mamma, å siden hentet vi opp "Abraham" hos Ina. Vi kjøpte med oss sallad fra Daffys å åt da vi kom hjem til mamma å pappa. Siden hadde pakken kommet med øyenskyggene vi bestillt. Det var kanskje fler enn vi tenkt oss, 50 st. Men da har vi jo tils vi dauer. Nå gjeller det å sette disse 2 meter over golvet så ikke tantebarnen/syskonbarnen får tak i det, det sku vara deras drøm å min mardrøm ;) Med disse kan inget gå galt på fredag....om han nu ens er der... :) Får tvinge Markus dit, fast jeg trur ikke det er så svårt :) Når jeg kom hjem begynte jeg å bake muffins, sjokolade å blåbærs. Skokoladisene blei litt brent under, men blåbærs muffinsen blei bra, ikke så vakkre men gode. Fast dei fikk godkjent av Johanna, mitt søskenbarn/kusin som var hit å voldsgjestet. Vi kikket på kort fra Afrika turen for et par år siden å på bilder fra mitt vilde liv på Evenstad. I morgen hadde jeg tenkt å gi meg ikast med med å bake hveteboller å fundere om jeg skall på topp festen på lørdag. Karin sku dit, hadde vært kul å dra dit sammen. Lengesiden vi var ut å røyde nå....må tenkes litt på, det er jo Sandviken kvelden innen (fredag) så vi får som sagt var se Innen jeg kryper ned under dyna må jeg jo visebildet på groggverandaen som jeg lovte igår. I morgen er det en ny dag med nye muligheter! Hyvää yötä!


"Mode är det man själv går med. Det som är omodernt är det andra människor går med" / Oscar Wilde

"Bakning: Jobbig men pålitlig metod att göra en total köksinventering genom att flytta varje bestick, husgeråd och mått från varje hylla, låda eller krok samt at förse dem med något kletiskt skikt" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar