måndag 6 juli 2009

Det regnar och regnar, himmlen är grå....

Ett steg nærmere til at groggverandaen er klar! Kanske kan invige den til helgen, å med det sagt at alle kan ikke komme! Det er i prinsipp bare taket kvar, å det hele sku jo foreviges, men etter den store festen i Mars har fotoapparaturet, å før den saken skull ikke heller Hagenissen, vært i form. Så bildet må vente! Hele formiddagen gikk bra, nesten ingen felmätning eller fel skruving i det hele tatt. Men!! Så sku jeg reise ned til mor å far der det i dag også serveredes middag. Da starter ikke bil helvetet! Prøver, prøver å prøver, men den tender ikke till! På grensen til sammenbrudd ringte jeg etter pappa som sku hente oss, men så klart da pappa prøvde så startet jo fanskapet! Så pappa kjørte ned den til dem å jeg tok deres bil, men det røyk etter den som fra den verste industri! Får håpe at det bare var noen som stoppet en banan eller en haug med jord i eksosannlegget/avgasrøret, det finnes jo kanditater her til sådent opptåg. ;) Det er fan som min elskede lillasøster sier, skaffer jeg meg en sparksykel så triller vell hjulen av... Den startet da vi, jeg å prinsen, sku reise hjem. Så nu bør den starte i morgen tidlig, ellers jævlar.... På tal om hjemme hos mor å far, så finnes det en liten illsint, men akk så søt, vampyr der. Han er liten men rampete/busig til tusen, han er nesten lika stor som en skei. Tok bildbevis siden han fluget av seg vingene en kveld. Men idag var han nesten verre enn en vampyr. jeg låg å vilade på golvet etter maten da han kom settendes i kastet seg over meg. Han bet å slet i allt som han kom åt, å ibland gjorde han utfall med sine vasse tenner å beit meg i halsen. Han har jo rakbladsvasse tender som han setter i strupen. Han må være utrolig søt, men han er en illsint vampyr ibland....nu er han jo ganske lett å lyfte bort, men han tar hver sjanse... Later som han skall komme å være kosete da han plutselig hugger tag i deg. Okei nå overdriver jeg vell en del, men idag var han en riktig liten ramp! Trur han skall få heter Max Abraham Vampyr! Skall in til byen i morgen å trur jeg må ha skjerf rundt halsen for at folk ikke skall se rart/konstigt på meg. Fast er det +30 C titter dem nok rart på meg uansett om jeg kjem i skjerf! Nei nu er det dags å krype i bingen, ikke fått tak i Pingo Pappiljott ennå, men denne tiden må han da svare. Tar det ikke personligt at han ikke svarer, før han svarer ikke åt noen an heller! For duvene må jo få smake på litt korn innen dei får smake Gyttorp special ;) Får jage videre etter han! Jeg må jage Pingo for å få jakte duer! Leser du dette Pingo så ring!!!
Men bingen ja...nu er det dags for den, prinsen har da allerede lagt seg! Dobrou noc!

"Det beste ved mennesken er hunden" / Toussaint Nicolas Charlet


Varför cyklar jag till jobbet? För motionens skull, för att minska luftföroreningen - och för att bilen är trasig"


"Vampyrer är ren fantasi - likson tomtar älvor och eskimåer"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar