tisdag 14 juli 2009

Kaffe å kex i Dal löser inga problem, men det er jävla godt!

Problemene hadde ikke forsvunnet i morges, presis som jeg hadde misstenkt.... Men jeg å mamma var til Ede å vattnade på gravene innen jeg drog til ei venninne (samme venninne som syntes jeg var en dårlig menneske) for å bli med henne opp til Dal, min gammel mormor var fra Bränn inte långt från Dal. Idag var jeg takk å lov ingen dårlig menneske, nei nå hadde ho tenkt om å kommet frem til at det der var lov å ennå mer om man ville..... Litt sqitzo? Nei men hon kom vell på att ho trengte noe av det samme selv (som kanskje er opptatt, hva vet jeg), å da kunde det jo ikke være feil! Ja ja...hur som helst så redde vi ut saker å ting å kom frem at det er bare å tute å kjøre uten at vi er dårlige mennesker. Det er klart det finnes grenser, å att man ikke ska gjøre ting mot sin vilje...ja allt det der som dere allerede vet! Så nu kan jeg ha godt samvete øver at jeg snakket med han fyren, å at jeg tørr snakke med han seinere uten å være dårlig ;) Men skit samme, vi satt der oppe å drakk kaffe å åt kex å surrade tils det begynte bli tid att dra ned igjen. Våre Prinser var ikke helt nøjd med att dele utrymme lengst bak, spesiellt inte min Prins, som morrade och knurrade å lät som en liten gris. Trur det dreide seg om att han en gang har fått rund hjuling/fått stryk av en schäfer så han var ikke arg uten veldig redd, stakkarn. Men påveien hjem sovnet begge, ja hundene, ikke vi, så vi svingte innom Maggan å snakket gräsløk och aksjoner med ho. Siden bar det i alla fall av hjem til venninnen å Prinsen var superglad å få legge seg i sin bur bak i bilen, meden vi pratet om livets vesentligheter innen jeg begav meg av hemåt for å ta en deilig løpetur innen en middag bestående av pasta å skinksås intogs. Pasta trengs nok, for jeg må gi meg på store hus vasken / städningen i morgen. Nu finnes det ingen återvendo! I morges høgg en hybelkanin/dammråtta efter hälsenan å Prinsen hade verdens slagsmål med en annan i tv-stua! Nei da....det var kanske litt overdrivet, men det er virkelig dags i städa! Markus kjem i morra kveld, å det er jo bra om han ikke trenger drunkne i hundhår (Prinsen hårar "lite"). Eller så skall gi fan i å städa, før "Den dumme städar och städar, geniet behärskar kaos". Dessverre ser nok ikke alle det så, så det blir till å städa! Men åter til problemen. Har ju bløtt å støtt det under dagen med venninnen, men det blir inge bedre, snarer verre.... Det er bare så att problemen får vente å så får tiden avgjøre hvordan det skall bli, om dei løser seg eller ikke.... Det pleier det gjøre, på ett eller ant sett. Førresten så er det på dans på Sandviken på fredag, lurer på om han kosegutten skal dit? Gjør han det er det hyggelig, å gjør han ikke så er det jävlig trist ;) Må bare få med meg noen, håper Markus blir med, så trist å dra ivei selv..... Blir mye.....Sandviken på fredag, å så Fäviken neste helg. Hadde villet gått to kvelder der....men men, vi får se! Akkurat nå holder jeg på hetser venninnen her at ho skall kjøpe et hus, så vi kunde invitere noen, å ha poolparty! Greien er at huset har ikke pool, men om man stiller dit en liten barnpool så blir det ett poolparty! Ho er dokk ikke så villig, trots at jeg prøver å legge frem alle fordelene.....Tex stor tomt, grillparty, eget hus, poolparty, stor tomt, innflyttingsparty, eget hus, parparty osv osv. Får vell bearbeta henne lite... Nei nu er det snart bingen! Bon nocte!

"Om man vaknar med ett stående problem, ta då tag i problemet och dra några slutsattser så får du snart lösningen i handen" / Okänd

"Hemligheten med att umgås med damm består i att inte störa det" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar