tisdag 21 juli 2009

Fäviken: Go or not to go....

Nu er det bare 12,5 h kvar tils jeg får gå hjem, å har allerede jobbet 11,5 h idag. Det er lugnt å stille å det er bare vi i personalen som er oppe, å da er det tid å skrive litt. Det var jobbigt å stå opp i morges da regnet ööööööste ner, hadde hellre ligget kvar i sengen å lyssnet på regnet som trummade mot taket. Men men, det ger inga pengar.... Levnet lill prinsen i barnehagen å fikk endelig ivei pakken til Tom-Andreas, fast jeg var nödt til å knöle ihop kantene så at den sku passe in i postkassen ;) Snakket med Sandra da jeg kom hit å det er kul å möte ho, en glad å sprallig person som sprider glede rundt seg. Funderer på om vi skall dra sammen opp på Fäviken på fredagen å kolla läget, å så skall jo jeg dit på lördagen med de andre. Hadde värt så kul, det er jo trots allt bare sommer en gang i året, da må man kunne få ut å roa seg litt mer. Siden har dagen knatet på med utflykt, mat, hushållspyssel å nattning. Det har endelig sluttet å regne å det blåser ute. Har så lyst å gå ut å ställa meg å bare skrike rakt ut! Ikke for at jeg er arg eller spec glad, uten bare for kjenslen! Vet det låter heilt sprött, å jeg sku bli lagd i tvangströye omgående, men det sku väre så skönt! I morgen er det en ny dag, å jeg har inge andre planer enn å ta itu med disken som noen samlet på seg. Fatter ikke att Noen ikke kan diske etter seg uten levner alt til meg :) Eller så stiller jeg ned allt til Prinsen så får han slikke rent det så kan jeg stille opp det i skapet. Det folk ikke vet har de ikke vondt av ;) Nei da, får ta itu med det i morgen! God natt!

"Regnet faller droppvis men bildar ändå dammar" / Jugoslaviskt ordspråk

"Var inte rädd för att skrika. Det kommer att få ditt minne fri från sorgsna tankar" / Ordspråk från indianerna


"Hej, mitt namn är X. Kom ihåg det, du kommer att skrika det senare i natt..." / Raggningsreplik

1 kommentar:

  1. Tror jag tar med egen kopp/tallrik nästa gång man ska hem till dig och fika, haha ;) Vi fortsätter lura om fredagen då, vore skoj att åka upp! Trist bara att man må köra då, för jag lär ju inte kunna lura nån annan till det är jag rädd :p Du känner ingen fler osm vill haka på då? :)

    SvaraRadera