måndag 20 juli 2009

Älskade "syster"!

Besøket kom litt seinere en tenkt, så vi fikat å drog ut på en sight seeing å for å se om vi såg nå djur! Vi såg en bock å en get, litt uvanlig å se dem samtidigt så här års. I morse bar det in till stan før å utrette noen erender, å på veien hjem svingte jeg forbi Bläckåsen å hentet B-M, min låtsas søster, å så for vi hjem til meg å spiste lunsj å drakk te å pratade å skvallrade. B-M er helt underbar, har så månge fine å bra sider. Hon er virkelig en bra førebild før sina barn (nu er jo min bror + sambo også bra førebilder før mine tantebarn/syskonbarn)å de er så søta å man vill bare krama dom, å så har hon en underbar å bra man! Hon er nesten som en riktig syster! Barn+man hentet henne å siden stakk jeg ut å sprang en runde innen jeg åkte bort til Annica å surrade med henne å hentet havre-ertene som vi skall mate duene med. Da jeg er der ringer Lena så jeg åkte hjem å vi fikade å pratade, kjende at det trengte jeg vireklig, till tross att jeg pratet hele dagen. Vi undersøkte om Markus kunde kjøre til helgen, å om Per-Axel sku med. Sku va gøy om han blei med, for han er en riktig partyräv som er kul å ha med! Seff att vi skall ha med oss han. Nå er det sengen som gjeller, skall snakke med Tom-Andreas å i morgen er det begynnelsen på ett helt dygn med jobb! Sukk! Shubha raatri!



"En syster är en fantastisk stöttepelare. Eftersom jag själv har en syster, vet jag att de är ovärderliga." / Kate Fraser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar