söndag 19 juli 2009

Idag är första dagen på resten av mitt liv!

Igår var förste dagen på jobb, derfor inget skrivit igår. Jobbade enda tils idag! Det var til å gå ut hard med ett 24 h pass, men jeg har overlevt som dere ser, å det har gått veldig bra! Det braa med 24 h pass er att man ikke trenger jobbe så mange dager som man sku ha gjort om man bare jobbade 8 h om dagen. Men å andra sidan är det ganske slitsomt. Hadde jeg ikke jobbet igår så hadde jeg fått besök halv tre på natten, en kompis ansåg att då var det läge å dra å hilse på folk, snakke om gal idè! Jeg latet som om jeg ikke hörte mob å sov lugnt videre, å medelet han i morges att man besöker ikke folk mitt i natten, uansett om man värt på fest eller ikke. Så jeg invitere han på kaffe idag da jeg kom hjem i stede, mye bedre tid! Ettersom det var så nydeligt vär igår så var vi å fikade på Stocketitt å satt ute å njöt av fikat i solen, innen det var dags å dra hjem for å lage mat. Amos eller Putin, pappa å mammas yngste gråhund, var på utstilling igår å det gikk ikke så bra, domarna må ha värt blinde, for han hadde både store örer, felstilte skulderblad osv. Det er litt rart/konstigt, for ifjol var han av meget god type, i år langt ifra, så mye har han ikke endret seg, men uansett så er han veldigt bra i skogen. Det gikk ikke så mye bedre for hans kompis Lill-killen, min brors yngste hund, som för sommeren lagt till seg med rött hår (å det er naturligt rött) hvilket ikke domarna likte, så det gikk ungefär lika bra for han som for Amos. Nu er det til å vile litt, man sover ikke så bra på jobbet! Ha de!

"Man skall inte dömma hunden efter håren" / Norskt ordspråk

" Det är förbjudet att dricka kaffe under arbetet. Men vi arbetar inte då vi dricker kaffe" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar