lördag 11 juli 2009

SUPERKUL KVÄLL MED JANNEZ!!!!

Eftersom det fortsatt sipprer litt adrenalin i kroppen å tankarna surrar rundt, så kan jeg ikke sove. Tenkte att da kan jeg skrive litt. Han var ikke der, men egentlig så gjorde det mig ikke så mye. Trist, men man kan inte deppa over det. Veit hva jeg har skrevet osv,men ta ikke allt så seriøst, det er skrivet med en masse.....ska vi si....ironi, humoristisk sådan. Er ikke så galen som det verkar. Visst, kvelden på Näset var spes, før at han var där, å det hadde vært kul om han var där. Men man kan inte henga opp seg resten av ens liv på det. Kan ikke deppa for det. Han kom ikke, so what? Jeg er ikke det minste nede for det, det fanns ju andre med meget stort sex appeal.....Jammi! (Kom ihåg den humoristiska ironin) Så jeg hadde en super kveld!!!! Så jävla kul. Kopiøst med folk, redan 21.15 da vi kom var det mycket folk der. Det var visst fler än vi som tänkt att det var bra å være tidlig, innen det blei så mye folk. Mange hadde avrått oss å reise dit, men det var tur att vi ikke lyssnade, før det var som sagt var skit kul! Sedan føles det jo kanske lite extra kul da noen talar om att man er søt å at noen tykker man lukter godt! Det ger liksom lite extra :) Det fantes noen som drog opp stjern statusen lite extra, en skikkelig kose-gutt! Han er kosete å han har høgt sex appeal. "Tänk dig ham med smör på...." / Robert Gustafsson, Gay-polisen. Super go å veldig bra å danse med, veldig flink til å danse. Han er liksom litt mer real än han på Näset, fast han var hur snygg som helst. Men denne er ikke spesiellt langt etterpå, men jeg er sikker på at han på dansen sku kunne sjarmere en lyktstope. For han sjarmerer meg, å husk da at jeg er kresen! Det kom frem en ung gutt, typ 17 år, å frågar vad jeg heter. Jeg svarer Åsa, da spör han; Åsa, vill du danse med meg? Sååå gulligt!!!! Han var ikke super bra å danse, men det veides opp av hans söte sett å bjuda opp. I pausen åt vi, jeg å Markus (ikke han 17 åringen) bullar å muffins å drack hemgjord rödvinbärssaft, det er en hyggelig pause. Vi, Markus å jeg, hadde massevis å prate om då vi reiste hjem. Om han koselige fyren å om de Markus danset med. Er så bra att vi kan fölgas åt, det blir mycket kulare då! Å eftersom det ikke finnes ant enn vennskap mellom oss, så kan vi umgås mye å prate om saker å ting uten at det föles konstigt! Nei nå må jeg sove, klokken er allt formye å jeg ska jo på Topp-fest på Almåsa berget i morgen kveld med Persson å Markus (vi sier han skall dit, for han trudde det). Han snyggingen fra Näset å han kose gutten er nok ikke der, men det spiller ikke noen rolle, for vi skall ha dritkul i alla fall!!!!!!! Laila Tov!

"Han dansar underbart, oavsett vad musiken spelar" / Okänd

"Dans är ett horisontellt uttryck för ett vågrätt begär" / George Bernard Shaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar