fredag 3 juli 2009

Det tar sig sa pyromanen å tände på plåt taket!

Nu er det inte långt kvar på min nye veranda. Pappa å jeg har slitigt, byggt å jobbet hele dagen idag. Bortsett fra noen timer på morgenen da mamma hentet familiens nye individ, Max. Jeg var på litt åderlåtning å siden ringte jeg halve Sverige for å få tak på en vettig menneske som kunde förklara for meg hur man fyller i vissa kollumner i en sjukførsikkring. Man må jo ha en IQ på 1000 000 om man skall fatte. Å åpenlyst så er det så svårt at inte ens de som jobber der vet hur man fyller i det. Å hur har dom då tenkt at jeg skall kunne det? Tilslutt gav jeg opp å skrev en bilage/vedlegg med all informasjon om inkomst, timer, dager osv. Så får dei ta hva dei vill ha. Sier bare en sak, instutisjon! Når siden mamma å pappa kom hjem med lille Max fikade vi innen vi drog opp hit å gjorde en "öft". Det blir så utolig fint, der kjem det til å være mange grill fester i gode venners lag :)



Pappa bygger på slottets nye veranda!



Slottet under utbyggnasjon!



Ikke bare et vakkert slott!


Plank under klyving!

Nu på ettermiddagen så kom Markus å fikade å hadde med seg vitløksbrød. Så godt, akkurat den sorten har jeg ikke spist sedan Evenstad, då jeg å Sigurd spiste dem nesten morgen, middag å kveld. Gav litt flachback! Satt å fikade å surrade til alldeles nyss. Markus är så lettsam, trevlig, humoristisk å lättpratad (fast ikke ofte han får en syl i været....) Han er virkelig en bra kompis som går at lita på! Sussa søtt!

"Friends are like melons; shall I tell you way? To fine one good you must one hundred try" / Claude Mermet

"Att tala med en vän, är inget annat än att tänka högt" / Joseph Addison

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar