lördag 4 juli 2009

Frokost i arla morgenstund innen det bar av mot Östersund för at kjøpe litt mer virke til altanen å en vannslang så jeg slipper løpe med 10 vannkanner rundt tomten. Da vi kom hjem så kom mamma å "Abraham" (lille Max) å lill prinsen med fika som vi skulle avnjuta på min brors altan. Kl halv tre var det meste klart av selve altanen, så nu skall vi begynne med själva taket ovanför dörren. Se venstre. Kommer å bli nice når det er klart! Neste år blir det å panele om heile huset så det skall se tømmret ut å forhåpentligvis så blir det en skigard/gärsgård på deler av tomten. Man er aldrig uten jobb med et hus å en gård! Men først så er det altanen med taket over dörren som er prio ett! Vet ikke hva jeg sku gjort uten min elskede pappa. Fast han kan være meget irriterendes ;) som da man spiller kort. Han har så mye rart/konstigt før seg at man blir irritert til max! Ok 5 min kan va kul, 10 minuter oki, alt over dette ett irritasjonsmoment. Men han er inge irriterendes mot hva han er da man spiller kort med han å hans tvillingbror. Det går ikke å beskrive i ord....dei har en humor ingen an fostår seg på! ;)

Samtidigt som jeg sitter å skriver har jeg tv:n på i bakgrunden, det er reprise av Paradise Hotel. Jeg blir sjokkert, hur har man kunnet stoppe så mange blåste, fejkede å oppompede mennesker på ett å samme ställe? Detsamme med Big Brother.....fast dei er nesten verre. Dei har jo bare fyre ting i hodet: Sprit, pule, sprit, pule! Men forskjellen mellom B.B å P.H er at P.H kan man titte på, før det kan være litt kul. Men B.H....hur kul er det å titte på en haug fulle å onanerende mennesker, nei det betakker jeg mei fra. Fast noen må jo gille det ettersom dei titter på det :/
Nei nu er det sussilull, i morgen skall rabattene renses, ved kjøres in, klipping rundt rabatter å steiner, må ringe Pingo å høre om han har noe korn til å kaste ut for å venje duvene til å komme å lande bland duvbulvanene der vi venter på dem i høst. Siden blir det forhåpentligvis bad! Tjingeling!

"Det beste preventivmedlet är et glas vatten. Inte efter. Inte före. Istället" / Robert Lembke
(De skulle ha drukket mer vann så hadde de kanske ikke pult så mye ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar