lördag 1 augusti 2009

En morgen hilsen fra Keo!

Blei regält skuffet igår da Jess ikke dök opp, jeg hadde jo takket nei til grillkveld hos noen venner for at dom sku komme, å så gjorde dom ikke det! Men det blei en tidlig kveld, sovnet allerede halv åtte, hadde mange timers sövn å ta igjen etter festene denne seineste uka. Siden at jeg sku stå opp kl sex i morse gjorde det hela ikke bedre. Våknet i morges mer död enn levende å tenkte på hva "min" kjäre Keo (Annica: Bio ;0) skreiv på en lapp til meg; "God morgen kjäre, eg ville ikkje vekke deg, det er så tidlig, det er jo ikkje for kv*** mennesker å stå opp nå! Kyss". Å det föltes virkelig så, å ikke ens lill prinsen var spes interessert å stå opp. Men det var til å mase seg ur sengen å dra på jobb, hur trött jeg enn var. På jobben viste det seg at det var vääääldig stilla å rolig, så det er godt med litt mykstart. Forhåpentligvis får jeg gå hjem litt tidligere, så man rekker å varve ned å ta det lugnt innen det er dags å gå å legge seg. Begynner jo 07.30 i morgen å jobber til 21.00, så det blir ikke noen sein kveld i kveld. Det närmeste dagene skjer lite å inget på hjemmebanen, ettersom jeg skall jobbe hver dag hele dagen. Får sove lenge på tors så at jeg orker med kalaset, men siden er jeg jo fri fre, lör å sön. Mån å tirs jobber jeg bare mellom 08.00 å 16.00, godt med slike dager. To timer kvar....nu må jeg jobbe litt så tiden går fortere! Siden blir det hjem, dusj å hopp i seng å ønske at klokken ikke ringer i morgen, for at jeg ikke skal jobbe uten være fri å snekre sammen med pappa i morgen. Men men, så er det ikke, uten det er jobb! Men....No money, no funny! Au revoir!

"Klockan fem på morgonen är dagen din. Då har ingen annan varit framme och fingrat på den" / Okänd

"Man sover alltid bäst i sin egen säng" / Danskt ordtak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar