tisdag 4 augusti 2009

Livet må lysne snart.....

Snart klikker jeg i vinkel!!! Ringde den forbannede institusjonen, før er som ikke vet: Forsikkringskassen, idag å undret snillt hva det i helvete satt i! Økonomi utrednings nissene hadde fått mine papirer den 15 juli med helt rett ifylde papirer, men trur du dom ens begynt å tittet på det? NEI!!!! Hva fan pyssler dom med der borte, drikker kaffe å spiser mazariner? Dessuten så var tanten jeg snakket med ikke spes tilmøtesgående, uten bare sur å ekkel (elak). Sosialkompetanse, hva er det? Ring neste uke så kanske vi kan svare på når det kjem! Nu er det tredje uken jeg blir bedt om å ringe uken etterpå..... Blir så jævla forbannet! Trøyene er endelig påvei, men det satt langt in i ræva inne de kunde sende dem, men de bør ligge i postkassen i morgo. Dessuten er det mye å tungt på jobben, å lange pass...føler meg som jeg gått gjennom trysken/skørdetrøskan/skurtresken. Veit ikke hur jeg skall overleve 14,5 h dag i morgen....dere synes sikkert at jeg er pjåkete, men det kan være veldig tungt psykiskt det jobbet som jag jobbar med. Må jo hvile riktig på tors, ellers går vell snapsen opp i toppen direkt, å det vill vi jo ikke. Må sove nu, må opp tidlig å levne prinsen i barnehagen å siden kjøre ivei. Håper gleden kjem tilbake i morgen kl 21.30! Kalinichta!


"Flytväst: hjälper den som fallit överbord från en båt att hålla sig flytande tillräckligt länge för att bli överkörd av denna båt eller av en annan farkost, som kommer till hjälp" / Okänd

"Ilska är en gåva" / Zack de la Rocha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar