onsdag 19 augusti 2009

En ganska bra dag!

P-möte fast at solen sken ute, å jeg som hadde så mye å gjöre idag å, alt som ikke blei gjort igår..... Etter p-mötet så hadde jeg en par timer fri innen jeg sku begynne å jobbe, var for få för å dra hjem. Dem tilbragte jeg i Maritas trädgård med fullpensjon. Först lunsj, siden en time i en baden baden medan ho klippte gresset, siden var det kaffe med is/glass på verandaen innen jobbet började. En av dom bästa uppvärmningarna för jobb man kan ha trur jeg. Takk Marita!!! :0) På jobbet har det varit helt ok, nu er det snart sängen som venter å håpe på en natts sövn å drömmer om Look alike`n Kristoffer! Forelsket...nei...eller jo...eller nei...äh jeg veit ikke, time will show! I morgen siden jeg sluttet kl 12 skall jeg in til byen å först fika på "wedan" med Angelica, som jeg ikke mött riktigt på typ 10 år, siden skall jeg till Annika förste gang siden ferien, å siden skall jeg til min underbara frisör Ellinor som lovet å klippe meg i morgen fast at ho egentlig ikke har tid! Takk, takk, takk! Visst, sku det bli noe spes så skjönner jeg jo om ho må avboke, men ellers er ho en perle som vill gjöre det! Nei nu er det en siste runde ute innen det er kojen! Bona nuechi!

"Det eländiga med glass är att den är godast när den är slut" / Erold Bäck

"En kvinna vet att en man är förälskad i henne långt innan han själv vet det" / Marilyn Monroe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar