söndag 2 augusti 2009

PMS och livskvalitet!

Denne dagen har vart helt jævlig, å da meiner jeg halt jævlig! Alt har gått emot meg å det har vært reine mareritten på jobben idag. Hva som skjedde der kan jeg seff ikke si, men det var ingen kul dag på jobben i alla fall! I morges våknet jeg på "fel side" dessuten med fryktelig PMS, det er en dårlig ekvasjon! Åsa+tidlig morgen*feil side/PMS opphøyt til 10= djevulen selv! At det siden var mye på jobben gjorde jo ikke saken bedre. PSM:en gjorde så jeg kjente meg som gravid i 9 mån å der hadde det ikke hjelpt med noen fånig aktivia yoghurt, nei ipren*100 typ kunde lindre litt. Begäret etter sjokkolade blei for svært så jeg trøkket dessuten i meg en pose godteri, hvilket ikke gjorde at jeg følte meg et dugg bedre, snarer verre ettesom jeg fikk dårlig samvittighet (typiskt jenter) for det. Siden tittet vi lite på en film, da vi spiste lunsj, som hette typ "Under ytan". Visst litt gripende, men jeg grinet så tårene trillet. Trenger jo nesten bare se en overkjørt kråke så begynner jeg grine nå. Jävla PMS! Guttene kan gnelle dom at vi jenter er noen hekser da vi har PMS, men prøv så skall dei få sjå hur lett å kul det er! Det er bare så att jenter med PMS är elaka. Fant den ekvasjonen på internet. Da jeg var sammen med Sigurd så skrattet han bare da jeg var ekkel mot han under "uka" å skjønte at det var PMS. For jeg blir som sagt var en skikkelig Bitch, men det går over. Takk å lov ville Persson ut å gå siden jeg sluttet på jobben, så jeg gikk av meg den verst ilsken å frustrasjonen. Å da vi gikk opp gjennom bakkene kantet av skog så luktet det så utolig godt å det var så herlig å fylle lungene med den luften å den doften. Då blei jeg så der gla i hjertet mitt å jeg blei ater påmindt om hvorfor jeg flyttet ut på visjan. Storbyen er ikke mitt hjem. Naturen er mitt hjem. Tenk å sitte på elgpass en tidlig morgen i september, det er fortsatt tåke, men snart titter solen frem å daggen gnistrer i dess lys, å det lukter så der godt som bare naturen kan gjøre. Det mine venner, det er livskvalitet! Chao buoi toi!

"Vet ni varför de kallar det PMS? "Galna Ko-sjukan" var redan taget" / Emo Philips

"Jag skulle hellre vakna upp mitt i ingenstans än i någon stad på jorden" / Steve McQueen

"The quality of life is more important than life itself" / Alexis Carrel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar