fredag 21 augusti 2009

Krokodiller å kinamat!

Soteren størde min sovmorgen, sku komme klocken 11 men var her 09.00....sukk! Men jeg hadde et glede beskjed på mob min. Ett vennepar hadde blit foreldrer for andre gangen i natt, til en liten Hedda. Stolt storesøter er Vilde. Jeg må dra dit i høst å besøke dem, nå har jeg råd virker det som å sa må jeg passe på! Siden jeg stått opp drog jeg ned til mamma å blei med ho på butikken, ho kan jo ikke bære noe som er tungt pga revbenet. Jeg følte meg ikke helt kry da jeg våknet så jeg har ligget i sofaen hos mamma å pappa å sovit å lest hele dagen. Det var uansett ikke vær til å gjøre noe ute, så jeg kunde ha god samvittighet til å slappe inne. Medan mamma klippte pappa så hadde jeg hand om krokodilen, å det var lettere sagt en gjort..... Om dere lurer så er det Max som er krokodilen, han biter i allt han ser, å mange ganger! Etter klippningen laget pappa kinamat, friterte reker, kylling å fleskfilè. Til dessert blei det kaffe å en magnum glass. Nu har jeg skrattet godt til Stefans å Kristers fars "Brøstsim å gubbsjuka". Dom er helt gale, ha ha ha! I morgen må jeg få noe gjort, er det regn må jeg prøve å bake litt så jeg kan by på kaker da fika gjesten kjem. Markus kjem troligen å fikar innen, hvis jeg nå ikke skall dit å fika innen dansen. Må jo peppa litt infor dansen. Håper jo at Look alike`n er der i morra, men samtidigt kan jeg slappe av på et ant sett hvis han ikke er der. Fast skall jeg velge velger jeg jo at han er der :) Nu skall jeg susse å våkne gla å utvilad å reise ned til mamma å pappa å spise risengrynsvelling som jeg blitt invitert til! Mums! Skepp å hoj! Apunno sini yan!

"Bare en hund biter i sitt eget hus" / Arabiskt ordspråk

"En baby är ett sånt snyggt sätt att starta en människa på" / Don Herold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar