söndag 16 augusti 2009

Nu skall det bli dansa av!

Idag har det varit en meget rolig dag, sov alldeles for lenge å drog siden ned til mamma å pappa der Britt-Marie å Stina var. Fikade å surrade med dom innen en kompis ringte å ville komme å fika. Vi satt lenge å snakket om hennes nye kjæreste å om Look alike`n å om Daniel. Det er så mye å rede ut å så mye tanker rundt saker å ting. Etter at ho reist satte jeg meg oppe i det lille hobbyrommet å klistret in bilder i fotoalbumet. Det er veldig bra at jeg har det rommet, for da trenger jeg ikke pakke sammen etter hver gang. Da jeg satt der bestevnte jeg meg for at jeg å ska begynne å bugga, da har man større sjanse å danse. Siden kan jeg jo impa på Look alike`n...he he he. Det ser jo så kul ut, men ettersom dei danser en ny type av bugg enn den jeg lærte meg for 100 år siden så må jeg lære om. Å siden så er det trening om man vill på tirsdager, å da lærer man jo kjenne dem som danser bugg å skaper så kontakter. Å hvem vet, Look alike`n kanske går dit å danser ;0) Men på kvelds kvisten så satte vi oss, jeg å prinsen, fremfor tv:n å pc:n å kjikket litt å har spist pingvin lakrits så det nesten kjem ut gjenom ørene! Snart er det god natt å sove å invente at en ny dag skall gry. I morgen er det en ny dag å da skall jeg begynne på en studiesirkel, dessuten så skall jeg melde meg å Markus på buggkursen. Er så gla at han ville gå med meg, er så kjipt å gå ensom. Good night!

"En del killar gillar att dansa, andra kollar bara anlägningsytan" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar