onsdag 12 augusti 2009

Extra familie!

En liten stund over på jobben. Begynte 10.00 i morges å går av 22.00, så det er ikke alt forlenge kvar. Det har värt en bra dag på jobben, vasket, handlet å laget mat hos brukere X. siden inviterte ho meg på fika så vi satt ute i solen å drakk cola, kaffe å spiste verdens störste (kjentes det som) kanelbolle. Veldig hyggelig stund, å det er slike stunder som betyr mye for brukene. Har jobbet sammen med ei jente som heter Johanna idag, super söt tjej som har glimten i öyet å som er lett å snakke med. En perfekt arbeidskamerat :0) Vi var ute en sving mitt på dagen å promenerte med en brukere, å det var så varmt å herlig. Skal bli godt å komme hjem, for jeg mår ikke noe godt, föles som det er noe som kommer etter det at jeg var syk i begynnelsen av sommeren. Hvis det er det, så blir det nok rak lang i morgen med dyna over hodet å pröve å sove ut det, for det funker ikke å jobbe eller å umgås! Men håper det bare er en falsk fölelse! Er så slitsomt at det skal väre slik, men så er det vell med det meste, det er ikke topp heile tiden! Men noe som jeg ser frem emot er at till 99% sikkerhet reiser ned til Norge å Evenstad i slutten august å skall besöke en masse venner. Jeg gleder meg så mye til å möte min x:tra familie, Rut å Knut å lilla Wilma, å så Öyvind. Har savnet dem så mye, Rut m familie har jeg jevnlig kontakt med, men Öyvind har jeg mista kontakten med, så trist...for han er en av dei underbareste personer som finnes! Han er god rett igjenom!! Han er min extra pap`s :0) Han stilte opp med hele sin sjel å sitt hjerte da jeg blei syk i 2005, han blei virkelig som en extra pappa til meg, å jeg fikk meg tre underbare "sösken". Om du leser dette Öyvind: " Er så fryktelig gla i deg at du aner ikke, å du betyr så inmarig mye, savner deg!" Seff er Rut å Knut super nydelige mennesker dem å, med et stort hjerte å har en stor plass i mitt hjerte, presis som Öyvind! Selvsagt betyr mine venner å kjempe mye, dei har stöttet meg i vått å torrt! Love ya!

"Familjen är det viktigaste i världen" / Princess Diana F. Spencer

"Vi älskar inte människor för att dom är vackra, dom är vackra för att vi älskar dom" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar