tisdag 18 augusti 2009

Look alike`n har fått ett navn!

Vedkjøring, vask av bilen å små pyssel her hjemme blei det ikke noe av med, for mamma hadde jo ramlet i lørdags å brukket ene ribbeinet å prøvde å jobbe, men ho kunde ikke jobbe så jeg fikk hoppe in. Men nu rekker det med timer...181 h har jeg gjort frem til den 23 augusti, alltså to pass kvar innen det er fri resten av augusti! Jeg jobbet til kl fyre å siden var det middag innen det var dags å dra på skytebanen å skyte litt mer infor jakten. Niklas var der å kunde gi meg litt tips for skudd på løpende ettersom jeg lett vipper pipa nedåt akkurat som skuddet går. Siden han tipset om det så var det ingen kunst, gikk super bra! Snakket et tag med Persson på skytebanen innen jeg dro hjem å hoppet i dusjen å landet i sofaen. Forresten, Look Alike`n har fått et navn, han heter Kristoffer! Det var Anna på jobbet som sa det. Han passer i å heter Kristoffer....fast å andra sidan så passer nok det meste på han. Allt klær en gud ;0) Kan tenke meg at folk er nyfnike på hvem han er å på hur han ser ut. På det siste sier jeg bare: Som en Gud! Å jeg tenker ikke si hvem han likner litt, vill ikke henge ut noen. Men den som er lik han burde være meget fornøyd med utseendet! Nyss var pappas faster, Margareta, hit med din gubbe Ivan och min farmor, de ville se hur jeg fått det. Snakket med Markus å vi er enige i at mennesker som utgir seg for å være venner ikke får hur mange sjanser som helst. Som en venn som trur at den kan komme å gå som den vill. Hører ikke av seg til noen av oss venner på flere uker å siden kjem å trur at alt er som vanlig...nei vet ni vad! Er trøtt på det beteendet nå, har ikke hur langt tålamod som helst. Nu er det snart natta natt å i morgen skall jeg på jobb, å kjenner bare: -Jeg vill ikke! Først ett p-møte å seden fri over dagen å siden jobb til 12 på torsdag. Sier bare: -Fysj! God Natt!

"Älska din nästa, och om han är lång, snygg och farlig kan det väl inte vara så svårt" / Mae West

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar