söndag 9 augusti 2009

Sova sova sova...

Hadde ikke mor å far ringt idag så hadde jeg ikke våknet, uten sovet tils imorgen tidlig. Har vært super duper trøtt heile dagen, tilltross at jeg sovnet kvar over elve igår å sovet bra heile natten. Mens pappa skiftet oljefilter på bilen så lekte mor å jeg hundsalong, vi gav oss på vovvene med saxen. Fixen blei bra, fast at potene/tassarna blei litt hakkig i kantene av maskinen. Max var det verre med, om han såg ut som en ryamatta innen vi kløpte han, så såg han ut som en sliten ryamatta etterpå. Han var virkelig skamkløpt, men det var ikke så lett å kløppe han. Hans pels er så myk at kløpperen fastnet typ heile tiden, men det vokser ut. Siden snekret jeg å pappa på vedboden/førrådet, å fikk til innervegg så jeg kunde fløtte ut alt ur jordkjelleren å in dit. Trehyllene hadde ikke mått så bra der, å var müggne, men det går skrape bort. Mamma å pappa inviterte på grilling, å siden har jeg prøvd å fått tag i Persson for å høreom vi skall promenere, men ho svarer ikke. Hør sikkert ikke mobilen. I morgen er det nytt jobb, Trä å Service, en daglig virksomhet. Håper det går bra, for jeg har aldrig vært der før.... Siden så skall det bli godt å slutte kl 16.00 å ha kvelden til å pyssle litt hjemme eller å bare ta det med ro. Nu skall jeg pusse tennene mine å legge meg raklang i sofaen å håpe jeg ikke sovner føre halv åtte ;0) God nat!

"Det bästa botemedlet mot en kort stubin är en lång promenad" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar