onsdag 5 augusti 2009

Litt lysing!

Idag er tilvaron lysere, for om ca 5 h går jeg på langfri, har litt pause nå! Gleder meg sinnessykt, etter ca 70 h på 5 dager gjör man det. Jeg er fri, men har endå en masse ting som jeg skall gjöre, men det er ting som man mår bra av! I morgen shopping med Persson, siden fest med gode venner på kvelden, fredag skal jeg å mor ut på litt moro-tur, å lördag skall jeg å pappa til skogen å se etter molte. Söndag blir nok bare slapp :0) Ja det med att livet lysnet litt, det har gjort det tiltross at jeg ikke fått noe penger fra den satans instutisjonen, eller att tröyene ikke kommet. Trur dei kan komme idag, virket så på sporingen jeg gjorte på posten.se så jeg håper jeg kan ha den ene tröyen i morgen. FBI...man vet aldri hvem man fanger :0P Har gjort plasseringskort idag å sånghäfte, det skall väre det uansett om man skall synge eller ikke. Vi blir Annica, Jess, Karin, Markus, hör å häpna Pingo Papiljott, Anna, Jeg å ev Perra. Lena sku helt plutselig ikke komme av ukjent anledning å Perra var sugen å håpet han kunde komme (driver med hö kjörning). Må låne fotoapparatet av mor å far i morgen så jeg kan forevige det hele, får se om jeg törr legge ut noen bilder her ;0) Appropå det, så har jeg ikke hört noe fra Tom om han fått gaven sin, men det må han fått ettersom jeg sendt den for ganske lenge siden. "Tom, si fra om du fått gaven! Puss!" Nu må jeg nok jobbe litt, fast hur fort jeg enn jobber å hvor mye jeg enn gjör, så kommer jeg meg ikke hjem tidligere! Fast at det blir seint innen jeg kjem hjem så trur jeg at jeg skall stövsuge i alla fall soverommet, ta resten i morgo, skifte sengetöy, ta en låååååång dusj, åpne balkongdörren litt å legge meg å sove å våkne utvilt til fågelsang! Ja så får det bli! Ha de!

"Jag frågar inte efter meningen i fågelsången eller soluppgången en disig morgon. Det bara finns där och det är vackert" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar