måndag 17 augusti 2009

Tenker go for it i alla fall!

Telefonen ringte i morges langt innen det er for vixxxxxx xxxxxxer å stå opp. Det var barnehagen som trengte folk, å det var for åpning dei trengte, så det var bare å pille seg opp å dra ned i barnehagen. Jobbet kunn till kl to, ettersom jeg sku in til byen for å begynne på studiesirkeln. Kl tolv satt jeg vid pc:n å passet så jeg sku være blandt dei første å melde meg på buggkursen som skall gå i høst. I og med at dei slippte kursen skyndet jeg meg å melde på Markus først å siden kjappet jeg meg å fylte i mine oppgifter å sende. Men da var det allerede fullt! 80( Kursen, dame siden, blei full på 2 min....da blei jeg veldig skuffet, hadde jo gledet meg til dette... Takk å lov var Anna på jobbet, å ho danser mye å konkurerer i bugg, så ho ringte å drog i noen tåter så at jeg fekk plass. TAKK Anna! Så den 31 augusti drar det igang, så jeg får reise tidligt fra Evenstad så jeg rekker både studiesirkelen å buggkursen seinere på kvelden. Seff så var jeg nødt til å luske litt om han Look Alike`n, han var visst opptatt...dessverre! Men, det skall jo ikke hindre meg...he he he! Som ei venninne sa, go for it! Han kan jo være i et dårlig forhold. Siden så er det jo altid et plus om jeg lærer med danse den nye sortens bugg så jeg kan impe litt på Look Alike`n at jeg faktiskt lært meg. He he he...nei men det skall bli kul å lære seg den nye buggen så man kan danse ute på dans, det er så mange som danser bugg. I alle fall så sluttet ikke studiesirkeln forenn kl fem, så jeg var ikke hjemme foren kvart på sex å da var det rett hjem å støvsuge å slakke i sofaen. I morgen blir det litt rydding hjemme, storvask av bilen å in med veden, så vide det er bra vær! Iyi geceler!

"Barn lämnar inget till morgondagen som kan hindra dem att gå till sängs ikväll" / Jean-Charles

"Parförhållandet har med tiden blivit så klent att man kan fråga sig om det över huvud taget håller så länge som det tar att genomföra ett samlag" / Suzanne Brügger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar