lördag 15 augusti 2009

Drømmar, lakrits, ved och dans!

Nå var det flere dager siden jeg skreiv, det har skjedd litt ting, men inget som må opp her. Mamma å pappa har kjøpt seg en "ny"bil, en subaru impreza, den var lika snygg som selgeren ;0) Det er en -04 som gått 9000 mil, svart metallic! Jeg vill å ha en ny bil!! Pappa å jeg var her om dagen å spiste kebab, men fy fan så ekkel den var! Den var ikke als som en kebab sku va, med kjøtt å sterk saus. Nei kjøttet var noe ihop presset kjøtt som like gjerne kunnet hvert en grevling! Dessuten sausen som var på var typ vanlig rømme, regält skuffet! Ventet bare på at vi sku bli syk, nei det var virkelig en skuffelse! På formiddagen var vi å fika, å fikat var snuskigt dyrt å smørgåsene var å usmaklige, så den dagen var ikke noen bra dag. Men da bilen opp hit så var det Pingvin lakrits med, å jeg fullkomlig elsker det!!! Det er nesten, jeg sier bare nesten, bedre enn sex! Jeg er gla om en slik burk räcker ei uke! Kan bare sitte å molspise! Mums! Igår begynte jeg nie på jobb å gikk av nie idag morges. Det var lange timer, for brukeren ville bare være hjemme å lyssne på musik. Å da man er der for brukeren er det bare å gjøre det! Det blei relativt tidlig kveld takk å lov, så jeg gikk å la meg å sovnet ganske direkt å drømte om Daniel... ;0) Idag etter jobben fikade jeg hos mamma å papppa å siden drog jeg hjem å kjørde in en haug med ved, får ta resten i morgo, skrapet av ei dør å oljet in ho innen ho skall grundmales innen vinteren. Siden vasket jeg håret så at det skall være tørt da jeg skal platte ut det i kveld, for jeg å Markus skall på dans på Näset. Han skall komme å fika innen, før vi har en del å diskutere, ny info om saken har fremkommet! :0P Nå må jeg hvile litt for å orke danse i natt, men innen dansen skall jeg spise surstrømming hos mor å far! Tjipp tjipp!

"Slaktris: lugnande konfektyr, inom medicinen använd i avslappnande syfte" / Uarda-akademien

"Det kommer i drömmen som tidigare var i tanken" / Danskt ordspråk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar