måndag 10 augusti 2009

Ny dag!

Opp tidlig for å dra på nye jobbet, eller ett nytt sted innom LSS. Virker som ett helt ok jobb, men det var ganske lite å gjøre, så det blei lett litt lang tråkigt. Messet litt med Lars om at han skall komme hit i høst å se pyramiderna, men han visste ikke pga skole osv. Når jeg kom hjem så kom Jens, min fetter, å hans sambo Patrik hit å fikade. Dei er så koselige å lette å snakke med, å Jens har gjort et bra valg i Patrik trur jeg. Men Patrik har vært fall gjort et bra valg i Jens. Skall prøve å holde det jeg sagt at jeg skall reise ned til Stockholm i slutten på nov, begynnelsen på dec. Det sku va så bra ettersom jeg da kunde gå å se på julskyltingen i gamle stan, skall visst være noe spes. Nu siden blir det en stille å rolig kveld med et relativt tidlig senggående. Må prøve å få tak i en kompis som kanske ikke har det så bra.....trur han kan være veldig lei seg. Å da jeg regner han til en av mine bedre venner er jeg veldig urolig før han. Om du leser dette; "Hør av deg til meg!" Er så jobbigt å hemskt da man vet at en venn ikke har det bra, å man vill høre deres røst å gi dem støtte å råd å en aksel å lene seg mot. Ettersom vi bor ganske langt fra verandre så kan jeg ikke finnes der fysiskt, men psykiskt i alle fall. Synes så synd på han....får prøve flere ganger innen jeg skall sove. Siden får jeg prøve i morgen igjen! Føles som jeg må få tak i han, å jeg håpjeg kan reise ned til han så snart det er muligt! Tenker på deg! Dobrou noc!


Når dagen er tung å allting känns kallt,

då er det svårt att se en mening med allt.

Så ensamt det är att bära en sorg,

men bördan kan lättas med andras försorg.

För tankar kan värma och ord göra gott,

en blick kan berätta att någon förstått.

Så känn att du har ett stöd här i mig,

för det skall du veta Jag tänker på Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar