torsdag 20 augusti 2009

Abstinens å oro!

Klokken fire på morgenen er fortsatt natt for meg, men det var det ikke for en på jobben....som steg opp kl fire....Sukk! Det var å med jevne mellomrom gå opp å putte/stoppe den i seng, men likt en gummistrikk hva brukeren oppe igjen, så jeg var passe/lagom dø kl tolv da jeg sluttet. In til stan i en racerfart å stresse på te-huset å fika med Angelica. Super kul å møte ho igjen, var jo sikkert 9 år siden vi snakket sammen riktig. Vi hadde en trevlig lunsj som jeg håper opprepes snart! Siden shoppet jeg noen glassburkar som jeg skall ha min solbærs/svartvinbærs marmelad i, å en fotobok der jeg skall samle bildene fra husbygget i. Siden var jeg til Annika å det var godt å møte ho etter hennes ferie, hjertet blei lettere føltes det som. Siden hastet jeg ivei til Ellinor for å klippe meg, men sa hadde det såklart kommet noe iveien, så ho blei sein. Ho kunde bli kvar, siden ho sluttet, for å klippt meg, men da jeg ikke kunde vente så lenge bestevnte vi en tid på mandag! Stoppet på OkQ8 å kjøpte litt avfettningsmiddel, nå skall det bli slankekur...nei da, å en tvättsvamp så skall jeg gi meg på bilen i morgen! Hjemme kjørte jeg in resten av vedhaugen, har bare litt av den gamle veden kvar, siden fixet jeg å pappa til sotaren sku komme i morgen med stege å dekke for nede så ikke allt sot kom ut i gjeste rommet. Dusjen å så litt fjernsyn innen sengen. Har fått litt ulike oppgifter om en kompis, den ene siden sier at han ikke als har det bra, men en an sier att han har det bra! Jeg får tru på han som kjenner han best, fast jeg kan ikke helt slappe av riktig.... Ettersom jeg vet fra før at det ikke er så bra, så vet jeg ikke! Vill ikke han skall ha det fælt, jeg kan ikke gjøre noe fast at jeg vill. Kan ikke forklare hvorfor, det bare er sån, jeg kan ikke! Får stole på at de nærmeste guttevennene hans ser til at han har det bra, å hjelper han. Siden er det jo en sorgen dag idag, Pingvin lakritsen er slutt!!!!! NEEEEEEEI!!! :0( AAAAABSTIIIINENSSSSS! Men Sandra skall jo til Portugal i september, så da får jeg bestille med ho! Nå er detegentlig bare takk å hei leverpostei! TisbaHu 'ala kher!

"Kontorstid? Det är från tolv till ett med en timmes lunchrast" / George S. Kaufman

"Vänner är som sällskap på en resa, de borde hjälpa varandra uthärda vägen till ett lyckligare liv" / Pythagoras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar