torsdag 27 augusti 2009

"Sommaren med Göran!"

Nå har det gått noen dager siden jeg skreiv sist, men har mått litt tussete, så det skjedde ikke så mye i ons. Men i tisdags så vasket jeg bilen innvenndig så den blei skinnende blank, å så gjorte jeg en mindre kul oppdagelse. Når jeg kjøpte bilen så fungerte ikke stolvarmen på førersetet frem, å nå fant jeg ut hvorfor. Tok av kledseln for å fixe et litet hull, å da var det et 20 cm langt brenn hull der tyget å der stoppningen var helt smällt. Ikke undre på at den ikke fungerte, men det er så jævla dårlig stil av en firma å selge en bil i det skikket. Å det er umulig at det sku skjedd nå, for jeg sku ha kjent lukten å det sku ha brendt hull på kledseln. I morgen skall jeg ringe sjefen på bilfirman å fortelle hva jeg anser om at dei selger biler i den standen. På kvelden så fixet jeg å pappa litt ute innen jeg drog til Markus å fika. Vi surret om allt muligt, å han sku på dans på Sandviken. Ettersom jeg sku til Norge egentlig så kunde jeg ikke bli med, men nu då planene er endred så blir det Sandviken i morra, håpe at det er noen der..... Idag har vært en rolig dag, slipet å lakket stokkene i gangen, tatt ned alle gardiner å dukar å mattor infor den store vaskedagen i morgen. Skall henge opp lamper i vindune å sette opp nye gardiner, men det får ta den tid det tar, har jo hele dagen på meg. Ikveld var jeg in til byen på kino med ei venninne å såg "Sommaren med Göran - En midsommarnattsdröm". Ganska kul å helt okei film, siden fikade vi hos venninnen min å surrade litt innen jeg drog hjem. Hadde kunnet reist ned i morra ettersom jeg er bedre, men ettersom jeg må opp på mandag igjen er det liksom ikke noen idè, så jeg skall spare det å prøve å dra ned på høsttakkefesten i stade. Så det får bli Sandviken i stede! Gleder meg til i morra!! Nu skall jeg se litt tv innen jeg slokkner, btw jeg fikk mail fra Daniel i tirs ;0) Natën e mirë!

"Bil: Teknisk middel som som regel gjør oss i stand til raskere og mer bekvemt å nå frem til det neste verkstedet, enn vi ville vært i stand til til fots" / Helmar Nahr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar