söndag 16 augusti 2009

En prins å en padda på samma ställe!

Akkurat kommet hjem fra Näset, å det har vært en super kveld. Først så danset jeg hele kvelden, stog ikke en dans! Siden så tog jeg mine første bugg steg på mange mange år. Å sist men inte minst så var "Näset killen" (Nu mer kallad Look alike (han er lik en) der. Dessverre såg jeg ikke det forenn på slutten, men som alle sagor så fikk prinsessen sin prins på slutet ;0) Nei så her var det: Det var en padda der som jeg absolut ikke ville danse med på noe villkorsvis. Nå gikk jo det bra ettersom jeg danset hele kvelden, men sku jo være livsfarlig å stå.... Ettersom jeg var nødt til å kjekke läget hele tiden misset jeg jo Look alike`n. Det var jo super trist ettersom han er så snygg å må som sagt være Guds gåve till kvinnen, å så dansern som en gud. Men samtidigt, om jeg hadde sett han litt tidligere så hadde jeg vært litt vell fokusert på han å få danse med han at da hadde jeg sikkert blitt oppbjuden....fysj! Men så råket vi, jeg å Look alike`n på hverandre absolutt siste dansen så vi sku jo danse den, å den er alltid en snabb låt. Helt ok, for han er så flink til å danse. Det var bare det at han sku absolutt bugga, å jeg som ikke buggat på mange år!!! Hadde i og før sig prøvd litt med to st innen under kvelden, men med han snyggingen! HJELP! Han gav seg ikke så det var da bare å henge på, det gikk faktiskt ganske bra :0) Men ikke alltid så lett å bugga da man holde på drukner i noens øyne. Men det var super kul, så jeg håper jeg tørr bjuda opp han å bugga med han neste gang han er på dans. Ikveld hadde han hvert på krepskalas å var iførd en søt liten hatt :0) Så jeg klaret meg fra paddan, å "fikk" prinsen. Håper jeg ikke bare "får" han, uten virkelig Får han, han er bare så nydeligt vakker. Kjenner han jo ikke, men han er bare wow det lille jeg vet! Trur jeg skall forske litt hos Norris om dette, trur dei kjenner hverandre... Men bare for at jeg møtte Look alike`n ikveld så kjem jeg jo til å bruke infon å det jeg å Markus diskuterte. Har man fler krokar på en rev så er sjansen større at man får napp.... Det var tur att jeg ikke var nødt til å kysse padden for å få møte prinsen! Nu skall jeg drømme å susse godt om Look alike`n å han vi diskuterte! Tjing tjing!

"Bra dansare är inte bra på grund av sin teknik; de är bra på grund av sin passion" /
Anonymous Toast


"Om man träffar en eller annan individ, kan det ju hända att det klaffar" / Einar, 8 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar