måndag 24 augusti 2009

Sommerfugler i magen!

Idag har jeg vært til byen, å solen skinte å føltes som luften var full av fuglesang å sommerfugler/fjärilar. Trur jeg er litt forelsket, men bare trur, for det er så uverkligt å ikke likt meg....vennene mine sku si at der er det, men denne gangen holder jeg ikke heilt med. Men om man blir varm i magen av at noen titter en i øyene å smiler, å man blir svag i knæne om noen tar i en å det pirrer i kroppen da man tenker på noen, da må det være forelskelse, eller forelskelse på gang kanske. Er så lenge til den 5 september.....hjelp! Håper bare Jenny kan gjøre meg en tjenste.... I alla fall så møtte jeg Jenny i byen å blei med ho å fixet våpenlicensen, siden tok vi en lang fika på tehuset. Jenny er så trevlig å en kjempe fin person, jeg ser ho nesten som en søster. Etter fikat gikk vi litt på stan, kjøpte en bursdagsgave til Erlend, å håper han kommet seg hjem fra Svalbard så jeg endelig kan sende en gave til han ;0) Siden hadde jeg tid hos Ellinor for klipp, å det blei bra som alltid! Ho også er en slik kjempe fin person, som man blir gla av å møte å umgås med. Direkt etter klippningen så var det å skynde seg bort til K2 der studiesirkelen holder til, å det er veldig lærorikt å være der. Få info å høre hva andre har for erfaring, å det er et veldig bra pensum. Hjemme ryddet jeg litt på kjøkkenet å forberedde for den nye komfyren, ja! da kan jeg bake igjen! Siden blir det litt relax å varve ned inne John Blund skall knakke på døra. Men skall ringe en kamrat innen for å låte sommerfuglene i magen slå seg til ro litt. Føles som jeg vill prate å fortelle for alle. Men tenkte på en sak, noe som irriterer meg noe jävlig! Jeg skrev tidligere i sommer om han kosegutten som holdt så godt osv. Han har nå viset at han virkelig er en slange/orm i paradiset! Takk å lov at jeg insåg i tid at han ikke endret seg! Har sett han danset mye med ei jente dei seineste gangene, å jeg vet av bekjente at ho er helt soldt i han, hvilket jeg forstår i og for sig. For som sagt sku han kunne sjarmere en lyktstolpe. Dei danset mye i lørdags, å på slutten av kvelden fikk jeg se at ho bjöd opp han, men da takket han nei å gikk å bjød opp meg. Fatter han ikke at han sårer jenter på det settet, men seff så er det jo kul for han å ha jenter på halster så han får kjenne seg oppskattet. Siste dansen danset han med ei an meden ho første såg veldig nede å lei seg ut... Gla jeg klarte meg unna det der, ellers hadde det blitt jobbigt. Jeg kjenner han egentlig ikke så jeg kan si ifra at han får skjerpe seg, å ikke ho heller så jeg kan varne ho. Dei får skjøte det selv, men er så illa gjort synes jeg! Nu skall jeg ringe veninnen! Zdravo!

"Lyckans fjäril sätter sig på axeln på den som har tid att vänta" / Okänd

"När en människa är förälskad visar hon sig sådan som hon alltid borde vara" / Simone de Beauvoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar