lördag 22 augusti 2009

Kreativ dag!

Endelig så har jeg fått noe gjort!!!! Har vært meget kreativ idag. Etter frokost så snekret pappa klart vedboden/førrådet å jeg kjørte in ved både i vedboden å ned i vedlåren i kjelleren. Siden lekte jeg gresstrimmer massakren ganske lenge, å gjetter at håret blir grønt av allt gress sprut da jeg skall vaske det ikveld. Siden vi fått døra på plass hva pappa nødt å reise ivei på jobb, han har jour denne uka å da kan han må ut når som helst på døgnet. Det var en som fått feil på dostolen sin, det kom ikke noe vann. Snakket med pappa da han kom hjem å det hva bare å skru på en kran så var det ordnet. Pappa var altså nødt til å reise enda til Ås, 6 mil bort ca, å vri på en kran! Klåpare til hyresgjest! Siden pappa reist så drog jeg ned på butikken å handlet litt å satte igang med å bake. Det blei 4 sorters kaker å en sukkerkake :0) Dessverre er det noe galt med ovnen min, at om man steiker noe som er tjukkere en en platt kake så brenner det unnder, noe med unnervarmen. Men de går sikkert spise! Skall snart gjøre meg i orden innen Markus å Britt-Marie skall komme hit å fika innen vi skall på dans. Jeg skall bli kvar i krokom hos Look alike`n....nei hva sier jeg ;0) hos Sandra i natt, så jeg kan gå på jobben i morgen. Jeg tjener en time gjennom å sove der. Det tar fem min å gå fra Sandra å til jobbet, så jeg skan i principp sove til kvart over sju i morgen. Hadde jeg hvert hjemme hadde jeg vært nødt til å stå opp seinest halv sju! Takk Sandra for at jeg får campa hos deg!!!!!!!! :0) Nei nu må jeg begynne å fixa å dona litt, hold tummene for at prinsen er der....dessverre sku visst paddan å dit! Jeg å Sandra er lika "livredd" båda for å måtte dansa med han!! Fysj! Ha de på bade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar