tisdag 11 augusti 2009

En bra avslutning på en hemsk dag!

En like lang å kjedelig dag på jobben, altså null å inget å gjøre. Kan virke som lett fortjente penger å bare sitte i stirre i taket, men det er så fryktelig kjedelig å timene virker va like lange som år. Dessuten så jobbet jeg med noen som burde kandidere til verdens mest slitsomme person! Jobbet sammen med ei berte på nette 19 år, å som trudde ho visste i kunde alt. Dessuten så glappet kjeften heile tiden, nesten ikke ens tyst da ho spiste. Ho hoppet rundt å fjaset å trudde ho var skikkelig morsom, å dreiv med brukene som var der. Å dei visste jo ikke at ho dreiv med dem. Helt plutselig begynte ho å spille fotball å skjøyt den så den nesten knuste et vindu. At ho levde om å gjorte seg til resulterte i at flere av brukene blei urolige å en del nesten umulig å handtere. Visse trenger ro å stillhet for å kunne slappe av å jobbe, men det var umuligt å få tyst på ho. Dessuten så snakket ho om noen Petter som ho virket dyrke som et helgen, å han var si å han var så å han gjorde det å han gjorde datt! "Men fatta, vi er ikke interessert for 20 gangen du nevner det!" Alt håp var ute da ho plutselig påstår at det er en ailien på veggen.... Noen hadde klottret med litt spray farge å det var det ho såg..... Ho hoppet å ropte å protesterte da ingen an såg den, å flamset rundt. Hadde lyst å kaste opp på ho! Insåg ganske snabbt at det ikke var noen idè å si noe til ho, ettersom ho visste best å allt! Hadde noen utfra kommet så sku de umuligt kunne se forskjell mellom ho å dei andre brukene. Støkk umulig! Så gla da jeg fikk gå hjem, ho hadde virkelig tømt en på energi! Når jeg endelig kom hjem var det bare å spise å dra på skytebanen for å avlegge skyteprøven innfor jakten. Det gikk bra, men jeg skall uansett skyte alle skudd som ellers trengs for å bli godkjent, 50 st! Etter at mamma å pappa bjudit på fika så drog jeg å pappa opp til Markus for å kjekke ut hvor det er best å jakte duene fra. Markus gikk ivei å skremte ut dei som satt inne unner låvetaket. Får bruke salongen så vi ikke skyter sønder hans rundbaler. Siden blei det rett hjem å fjernsyn innen det er dags å kojsa! Snakket forresten med kamraten min igår, å det var ganske bra med han, tiltross det som skjedd. Reiser dit i slutten av august, skall ringe å høre om fler venner er i krokene da. Tenker meg at jeg skall bo hos han kamraten min å hos noen an venner, kan jo ikke bu hos han hele tiden, damene på stedet kan jo få før seg noe, å da taper jo han på det :0P Gleder meg som en onge!!!!! Natta!

"Gå med i frivilliga skytteföreningen! Lär dig skjuta och träffa trevliga kamrater" / Okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar