lördag 8 augusti 2009

En bra dag!!!

En veldig rolig dag idag, med pyssel hjemme på gården. Jeg å pappa var ivei å kjøpte bræder til vedboden/førrådet i morges, å siden har det rullet på hele dagen. Pappa har byggt å jeg tok ut å slipet av skåpdørren til bøttekottet/städskåpet å malet den. Men det gikk ikke så bra som jeg tenkt meg, for det var for varmt å da torket fargen nesten fortere enn jeg malte. Malte den så klart som det gikk, å siden satte vi tilbake den så at jeg skall male klart den på plats. Er bare litt små puts kvar på den. Siden er alle skåpdører ferdige :0) Siden sku jeg ha vært på middag til broren min, men de hadde vist glet det å reist bort. Så jeg blei med mor å far til bestemor i stede å spiste ørret med saus å poteter å siden var det ferske jordbær til dessert. Forresten, endelig har det losset, instutisjonen har endelig fått fingrene ur ræva å betalt ut penger, får dei til uka. Men det satt langt in i veden! Håper det drøyer veeeeeldig lenge innen jeg trenger ha noe mer med dem å gjøre! Når jeg kom hjem fra bestemor så tok jeg å lill Prinsen å vannet blomstene ute å hengte ut litt nyvasket tøy. Nå venter jeg bara på at det skall bli etter fjøs tid, jeg å Markus skall ivei å bade der det er så utrolig pent! Håper det er varmt å godt der, at det har rukket å bli oppvarmt. Får vell lure ivei de andre vennene å noen dag, hadde vært koseligt med typ grilling å bad der. Skall nok føre det på tal trur jeg.... B.T.W så er det ibland interessant å få vite ting man gjort som man ikke visste, tex gjøre bort seg å bete seg ille på Mc Donalds. Jeg å noen venner har visst gjort det, men ingen av oss kommer ihåg det, trots at vi alla var der samtidigt. Sånt er interessant, att 4 st har hatt en black out samtidig.... Men det er jo alltid kul å få veta slik!

Nybadet å fin :0) Nå har jeg akkurat kommet hjem fra badet å kjenner meg så gla i magen. Å være der er virkelig livskvalitet, det er så vakkert! Jeg å Markus satt lenge oppe på klippene å surret om saker å ting, det kom noen ungdomer å drev med galskap. Dei hoppet fra klippene rett ned i forsen, idioti! Men en utroligt vakker plats å en kjempe go venn er virkelig en bra avslutting på en bra dag! Shubha raatri!

"Overraskelser bør aldri komme uventet" / Helge Krog

"Det går bara att lära sig simma i vattnet" / Hans Werthén

2 kommentarer:

  1. Vad har hänt på mc donalds då? vissa bryr sig i vad andra gör på tok för mycket, jag tillägnar dessa människor en stor suck.. Lät inte helt fel med bad, jag hade också behövt det idag efter mitt 12-timmars jobbpass. Blev duschen direkt jag steg innanför dörren :P KRAM!

    SvaraRadera
  2. Mc Donalds ja....det lurer jeg å på. Husker du noe? Klem

    SvaraRadera