söndag 23 augusti 2009

Tiddelipom, tiddelepom!

"Kjærligheten får ikke jorda til å snurre. Men det er kjærligheten som gjør det verdt å bli med på noen runder" / Franklin P. Jones

Idag begynner jeg med et ordtak, å det er jo litt uvanlig, men det er en litt uvanlig dag! Det føles som jeg er både her, der å der i kjenslor, hvet ikke hva som er ut eller in. Vi var jo på dans igår kveld, Mickeys å Date spilte, det var som beddet for en kanonkveld, å en kanonkveld blei det. Ikke så mye folk, fast endå helt passe/lagom så det gikk danse kjempe bra uten å behøve fastne alltfor mye. Att man kan samle så mange kule mennesker på et å samme sted, det er helt amazing! Fikk litt info om Look alike'n av Norris, alder å jobb osv ;0) Dessverre virket han ikke være en slik som gikk ofte på dans, så han får vell bli en slik som man møter noen gang å som tar musten ur en vid bare åsynen ;0) Men om man stirrer bare på en, så er det lett å stirre seg blind. Lett å inte se skogen for alle træne. Siden er det veldig rart at dem man dras til har helt olika personlighet å utseende. Å nu meiner jeg måten å være på å kroppstyp. Typ at Look alike'n er normal smal med rufsete hår. Siden så danset jeg kjempe mye med en som har noen kg for mye å kort hår. Å han finner jeg å interessant, meget interessant! Så er det.... ;0)

"Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut" / Nalle Phu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar